JÁTÉKPARKUNKBAN JELENLEG 34 KÜLÖNLEGESSÉGGEL TALÁLKOZHATNAK A LÁTOGATÓK, AMELYEKKEL ÉLETKORTÓL FÜGGETLENÜL, KÜLÖNBÖZŐ GENERÁCIÓK TUDNAK JÁTSZANI EGYÜTT IS!
A JÁTÉKOKAT NAGY ÖRÖMMEL KÉSZÍTJÜK ÍGY KÍNÁLATUNK FOLYAMATOSA BŐVÜL. MINDEN RENDEZVÉNYEN EGY ÚJABB CSODÁVAL VÁRJUK A JÁTSZÓ KÖZÖNSÉGET!
A JÁTÉKOKAT NAGY ÖRÖMMEL KÉSZÍTJÜK ÍGY KÍNÁLATUNK FOLYAMATOSA BŐVÜL. MINDEN RENDEZVÉNYEN EGY ÚJABB CSODÁVAL VÁRJUK A JÁTSZÓ KÖZÖNSÉGET!
ÚJDONSÁG
GOLYÓFUTAM PÁLYA
Érdekes pályarendszeren figyelheted meg a golyók mozgását.
A karok meghúzásával és a fogaskerekek tekerésével elindulnak a golyók pályájukon.
MADÁRFELISMERŐ
A táblán 30 városi és kiskerti madarat helyeztünk el. A feladat, hogy összepárosítsuk a madarakat a madárnév táblácskákkal! A játék célja, hogy megmutassa madaraink szépségét, sokszínűségét.
MADÁRFELISMERŐ
A táblán 30 városi és kiskerti madarat helyeztünk el. A feladat, hogy összepárosítsuk a madarakat a madárnév táblácskákkal! A játék célja, hogy megmutassa madaraink szépségét, sokszínűségét.
MATATÓ - TALÁLÓ
A dobozban vicces tárgyakat helyeztünk el.
A feladat, hogy a képeken megadott tárgyakat minél előbb ismerjük fel tapintással. Egyszerre négyen is játszhatják!
A dobozban kakukktojás is van!
MATATÓ FAL
A kisgyerekek nagy kedvence a sok csiki-csuki, matatnivaló. Itt mindent kipróbálhatnak.
TRÜKKÖS TÜKÖR
A tükör két oldalán szembe kell állni egymással.
A trükkös tükör segítségével arcunkat
és ruházatunkat keveredve látjuk.
Jó móka, ha egy szakállas emberrel keveredünk.
KÜLÖNLEGESSÉG
RAJZGÉP
Igazi ritkaság!
Minden gyermek elkészítheti saját rajzát a különleges ciklois rajzgéppel.
Mechanikája és a készülő rajz lenyűgöző élményt nyújt.
ZENEBONA GOLYÓPÁLYA
A kar tekerésével elindulnak a kis acélgolyók útjukra.
A fogaskerekek segítségével feljebb jutnak, majd valamelyik hangadó pályán érkeznek le.
ZENEHENGER-DALLAMKIRAKÓ
A kis tüskék behelyezésével dallamot szerkeszthetünk a hengeren. A kar megtekerésével az egyedi dallam a xilofonon lejátszható.
ILLATOZÓ
A fiolákban különböző virágillatok rejtőznek.
A feladat, felismerni minél többet.
Tippünket ellenőrizhetjük a kis ajtócskák segítségével.
CSIKI - CSUKI ZÁRAK
MATATÓFAL
Sok kis gyermek nagy kedvence!
Minden ajtócska másként nyílik és csukódik.
A feladat, kinyitogatni az ajtócskákat,
mögötte egy-egy állatfigura fogadja a gyerekeket.
CSŐTELEFON
A hang terjedését tapasztalhatják meg a gyerekek
vidáman, mókás formában.
A tábla két oldalán hallgatni is beszélni is lehet társunkkal.
A cső továbbítja hangunkat.
Itt szabad suttogni, kiabálni is hallgatózni!
PEPITA FOGASKERÉK
A kar megtekerésével mozgásba kezdenek a fogaskerekek.
A megfestés által érdekes vizuális képek alakulnak ki,
mint egy bűvös négyzet, ami képes formákat váltani.
AMŐBA FOGASKERÉK
A kar megtekerésével megfigyelhetjük
a különleges fogaskerék mozgását,
a pozitív és negatív formák találkozását mozgás közben.
TAUMATRÓP
A kar gyors tekerésével
megpörgetjük a táblát,
így a két oldalon lévő ábra
összeáll egy képpé.
Az optikai játékokhoz tartozik,
az utókép jelenségén alapul.
A kar gyors tekerésével
megpörgetjük a táblát,
így a két oldalon lévő ábra
összeáll egy képpé.
Az optikai játékokhoz tartozik,
az utókép jelenségén alapul.
FANEKISZTOSZKÓP
Animációs optikai játék.
A tárcsákat megtekerve a tükör segítségével az ábrákat mozgásban látjuk.
ZOETRÓP
Egy kis emlék a múltból.
A mozgókép elődje.
Hogyan is jutottunk el a mozi világáig?
A hengert megpörgetve a ló mozgásfázisait ábrázoló rajzot folyamatos mozgásban látjuk.
PRAXINOSZKÓP
A zoetróphoz hasonló működésű
optikai játék.
Megpörgetve a hengert a ló mozgásának animációja tükör segítségével válik láthatóvá.
CAMERA OBSCURA, LYUKKAMERA
A fényképezőgép elődje.
A fény a kis lyukon beszűrődik és a dobozban elhelyezett selyempapírra vetül a fordított állású kép.
ÓRIÁS KALEIDOSZKÓP
Az óriás kaleidoszkóp minden korosztály számára csodálatos élményt nyújt. A csillogó tárgyakat a forgó tálcán különböző kaleidoszkóp lencséken keresztül lehet szemlélni.
KALEIDOSZKÓP CSŐ
A kaleidoszkóp cső két végére állva egymást szemlélhetik a mókázók. Itt lehet grimaszolni, vicsorítani.
A másik oldalon pedig kacagni.
SZIMMETRIA TÜKÖR
A tükör segítségével kirakhatunk saját magunk által szerkesztett mandalát. Az így elkészített mandala lefotózható és egyedi háttérképként megjeleníthető,
pl. mobiltelefonon.
TAPINTÓ ÉPÍTŐ DOBOZ
A játék során kipróbálhatjuk formafelismerő képességünket.
A feladat, hogy a dobozban kirakjuk az ábrán látható építményt úgy, hogy csak tapogathatjuk az építőkockákat, de nem láthatjuk őket.
Munkánk sikerét ellenőrizhetjük az ajtócska kinyitásával!
GOLYÓ LABIRINTUS
ÜGYESSÉGI JÁTÉK
A labirintusban egy golyó kering.
Cél, hogy mind a három célmezőbe eljuttassuk a golyót.
RAKOMÁNY ÁTHELYEZŐ
ÜGYESSÉGI JÁTÉK
Igazi szem-kéz koordinációs fejlesztő játék, miközben a gyerekek izgatottan helyezik át a fa rakományt egyik mélyedésből a másikba.
ÓRIÁS SZIKLÁK
Igazi türelemjáték!
A feladat, hogy a súlypontokat megtalálva egy magas sziklatornyot építsünk.
Ha legalább öt másodpercig megáll az építmény,
a siker nem marad el.
CSALÁDI FLIPPERFOCI
A labda bedobásával indul a játék, a golyó véletlenszerű haladása állandó izgalomban tartja játékosokat.
Akár egy 4 fős család körbeállva együtt élhetik át a játék örömét.
PÁRBAJ FLIPPERFOCI
A családi flipperfoci két fős változata.
Jó kis párbaj alakulhat ki kettőtök között!
ÓCEÁN KIRAKÓ
Az óceán világának mesebeli állatai elevenednek meg az óriáskirakó által.
A kis kép segítségével megtalálható az egymáshoz illeszkedő képrészletek.
ÓRIÁS KIRAKÓ
A Vácrátóti Botanikus Kert csodálatos vízimalmát lehet kirakni a puzzle darabokból. A kis kép segítségével megtalálható az egymáshoz illeszkedő képrészletek.
ERDEI KERESGÉLŐ
Egy mesebeli erdőbe hívunk, ahol manók és kedves állatok keresik helyüket.
Segíts nekik és juttasd el őket a megfelelő formába.
MANÓVÁR
CÉLBA DOBÓ JÁTÉK
A manócskák és kedves barátjuk a mókus egy célba dobós játékra hív.
Dobd át a lyukon a labdácskát úgy, hogy a csengettyű megszólaljon.
MÓKUS ODÚ
CÉLBA DOBÓ JÁTÉK
Üres a mókus odúja.
Segíts neki eleséget gyűjteni télire.
A nemezlabdák, mint egy-egy mókus csemege, arra várnak, hogy az odúba juttasd.
LOVAS
CÉLBA DOBÓ JÁTÉK
Ősi mesterség a lovak befogása. Bár nem lóhátról végezzük, a feladat így is jó móka. Ki tud több kötélkarikát a ló fejére dobni.